poniedziałek, 7 lipca 2014

LIEBSTER AWARD

Zostałam nominowana przez SZALONA FANATYCZKA.
Bardzo dziękuje :* Jestem mile zaskoczona. :)

Pytania:)
1. Dlaczego prawadzisz bloga ?
Prowadzę Go bo uwielbiam pisać, to moja pasja a mój główny bohater Marco Reus jest moim ulubieńcem. W chwili dzisiejszej nie wyobrażam sobie tego, ze mogłabym opuścić bloggera. Stal sie on moim prywatnym uzależnieniem od którego nie mogę uciec i wcale nie chcę.
2. Ile prowadzisz blogów ?
Prowadzę 2 blogi. Obydwa dotyczą osoby Marco Reusa. W jednym główną bohaterkę gra blondwłosa Zosia Roztocka. W drugą zaś lekarka Marissa. Oby dwie bohaterki nie maja lekkiego zycia.
3. Ulubiony film ?
Jest ich kilka ale ostatmio ogladałam wzruszający film "Coś sie dzieje". :)
4. Ulubiona książka ?
Pałac tajemnic. Uwielbiam właściwie wszystkie kryminały ale od tej książki zaczęła się moja literacka przygoda:)
5. Imię sympatii ?
Łukasz. ^^
6. Ulubione jedzenie ?
Schabowy mojej Babci i suróweczka do tego :)
7. Twój idol ?
Oczywiście Marco Reus. Pokazuje świetną grę na boisku, postawę wobec kolegów z drużyny, jest wspaniałym człowiekiem. Zawsze jak coś Mu sie dzieje na boisku to płaczę razem z Nim. Dla przykładu ostatnie wydarzenie, które zdyskwalifikowało Go w grze na Mundialu. To było okropne, tak jakbym sama to przeżywała.
8. Ulubiona piosenka ?
Diamonds- Rihanna
9. Ulubiona wokalistka ?
Parę ich mam: Rihanna, Ewa Farna, Rita Ora.
10. Ulubiony aktor ?
Mario Casas ^^.

Ja nominuję:

1.Lili
2.Kamoncikowa Kali
3.Patrycja
4.Sylwia M.
5.Klaudia Lewa
6.Misi Martaa
7.Marudny Elf
8.Lena
9.Reusowa Malina
10.Truskawkowa Pata
11.Jagoda Piszczek

Kolejność jest przypadkowa, leciałam według listy na której mam Wasze blogi napisane, wiec niech nikt nie czuje sie gorszy! Wszystkie jesteście wspaniałe ♥

Moje pytanka:

1. Od kiedy używasz bloggera?
2. Za co cenisz piłke nożną?
3. Twój idol?
4. Twoje marzenie?
5. Twój wymarzony zawód?
6. Zdradź 3 fakty o sobie.
7. Twoja ulubiona książka?
8. Ulubiona pora roku? Dlaczego własnie ta?
9. Najsmakowitsza przekąska?
10. Ile masz lat?
11. Jak chciałabyś mieć na imię?
*******************************************
A teraz parę słów ode mnie.
W końcu mam chwilę czasu wiec zabieram się za nadrobienie Waszych blogów.
Jeszcze raz dziekuje za nominacje. Mam nadzieję, że Was nie przynudziłam moimi odpowiedziami.
Co do rozdziału to dodam Go w weekend bo jest w trakcie renowacji :)

Kocham Was.

Julita ♥


2 komentarze:

  1. Hej! Bardzo dziękuję za nominację ;)
    Jesteś cudowna... <3
    Mamy ze sobą trochę wspólnego. Mianowicie idol! :D
    Więcej informacji o nominacji znajdziesz tutaj: http://serce-nie-slugaa.blogspot.com/p/liebster-award.html
    Niecierpliwie czekam na następny rozdział.

    Buziaczki... ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje kochana za nominację ;). Ja już się w to nie bawię, ponieważ nie miałabym tyle czasu, ale bardzo doceniam twoją nominację i chętnie odpowiem na pytania <3

    1. Używam go od początku, zaczynałam tutaj ;)
    2. Za te wszelkie i wielkie pozytywne jak i negatywne emocje związane z różnymi mistrzostwami jak i ligami. Za to, że dostarcza mi ona wiele radości. Nawet nie umiem tego opisać :D
    3. Łukasz Piszczek tak najbardziej ♥
    4. Moje marzenie już się spełniło, czyli spotkanie z Piszczem jak i mecz Borussii. Teraz dążę do kolejnego - Mecz Śląsk - Borussia <3
    5. Fizjoterapeutka, albo komentatorka :D
    6. Jestem roztrzepana. Często przekręcam słowa ;/. Wstydzę się swojego wyglądu.
    7. Gracz ♥
    8. W sumie nie mam ulubionej. Jak jest lato, to ciesze się, że jest ciepło, jak jest zima to mam radość ze śniegu ;)
    9. Marchewka <3
    10. Zawsze chciałam mieć inaczej. Monika, Lena, Maja... ale ostatnio stwierdziłam, że bardzo lubie swoje imię ;)

    Jeszcze raz kochana ci bardzo dziękuje, za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń